הקמת מערך מכירות

יעדים ותגמולים

יעדים ותגמולים

הדרך האפקטיבית להגדלת המכירות

בשיפור מערך המכירות והשבחת עובדי מכירה, יעדים ותגמולים הולכים יד ביד.

הבעיה היא שחברות רבות מתקשות לבודד את המשתנים, להציב יעדים ברורים לעובדים או לתגמל אותם בדרך שאכן תוביל להנעה פנימית.

שם המשחק – ניווט נכון בדרך למטרה

אם אתם רוצים לתכנן נכון מערכת יעדים ותגמולים, עליכם להבין את החשיבות: תחשבו שהבאתם את העובדים שלכם בלילה לאי בודד, חשוך, רחוק מהבית, מסתורי וכעת הם צריכים לגשש את דרכם באפילה בעקבות האוהלים.

כדי להגיע לשם בהצלחה, הם צריכים יעד מוגדר, הם צריכים להבין לאן עליהם להגיע ואחר כך כיצד עליהם להגיע לשם, כאן עליכם לספק להם כלים נכונים לניווט כמו GPS, מצפן, מפה, פנס ואם אתם רוצים שהם יגיעו לשם יותר מהר, תנו להם תמריץ כמו אוכל טוב שמחכה להם באוהל או 1000 דולר על כל שלב שהם עברו בדרך. גם אם הם לא הגיעו למטרה, הם יצברו בדרך "נקודות זכות”.

שימו לב, איך התגמולים האלה יעזרו להם לעשות כל המאמצים האפשריים, כל אחד בדרך ובסגנון שלו, להגיע ליעד הסופי.

זכרו שאתם המנטורים של העובדים שלכם וכל תוכנית יעדים, בין אם היא חודשית או רבעונית או שנתית, מתחילה בהגדרת יעדים ברורים ומדויקים עבור העובדים שלכם.

היעדים משתנים מעובד לעובד, כל אחד על פי הגדרת תפקידו, יכולתו האישית, תנאי העסקתו ועוד. אולם, המשותף לכולם הוא שכלל העובדים פועלים למען השגת מטרות העל של החברה שגם הן משתנות מחברה לחברה ובהתאם לתקופות, לנסיבות, לתחזיות ולמטרות.

מטרות העל של החברה יכולות להיות מגוונות: הגדלת הרווחיות לקראת הנפקה, הגדלת היקף המכירות בתחילת עונה, הגדלת מאגר הדטה בייס של לקוחות פוטנציאליים, החזרת לקוחות נוטשים, הגדלת מכירות לחברי מועדון הלקוחות של החברה ועוד.

ניתן לפרק כל יעד להרבה מאוד מטרות משניות, ולהקצות כל מטרה לעובד אחר או מספר מטרות לעובד, תלוי בכמה אתם חושבים שהאתגר ניתן ליישום.

בוא לא נשכח שעודף מטרות ותתי מטרות יגרום לעובדים לסטות מהדרך. פשטות זה שם המשחק.

מערכת יעדים ותגמולים בה ישנו חיבור מלא של "כיס” העובד ל”כיס” החברה – בהתאם לעמידה ביעדים המוגדרים, הינה ההגה הניהולי של כל ארגון הרוצה לעמוד במטרותיו העסקיות.

רוצים להבין לעומק את תוכנית היעדים והתגמולים וכיצד היא מיושמת בפועל בקלות ובהצלחה?

צרו קשר עכשיו ונלווה אתכם באופן אישי בכל צעד בתוכנית

הקמת מערך מכירות
פיתוח עסקי ומכירות

פיתוח עסקי ומכירות

פיתוח עסקי ומכירות
גיוס והשמה

גיוס והשמה

גיוס והשמה
פיתוח מנהלים וצוותים

פיתוח מנהלים וצוותים

פיתוח מנהלים וצוותים
Simple BI

Simple BI

Simple BI
לקידום וניהול העסק שלכםצור קשר

אודות

Simple מסייעת לחברות ועסקים לממש את מלוא פוטנציאל המכירות והניהול שלהן. גם החברות הטובות ביותר נקלעות לפעמים למצבים של סחרור, היעדר ידע ושימוש בכלים שפשוט לא עובדים. חברות אלו, שרגילות לשאוף להצלחה, זקוקות ליד מכוונת שתעזור להן להגשים יעדים שאפתניים ולכבוש פסגות חדשות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אין עסק שאנחנו לא יכולים להוביל קדימה. ב-15 שנות עשייה למדנו איך להפוך כל נקודת כאב למשענת חזקה. אנחנו בוחנים הצלחה על פי קריטריון אחד בלבד: תוצאות בשטח.

simple תפנית, ייעוץ וניהול מכירות, הקמת מערך מכירות

תהליך הליווי עם Simple שווה לך כסף. הרבה כסף.

100%
בהירות עסקית מכירתית
מעל15%
צמיחה במחזור המכירות
מעל25%
צמיחה באחוזי הסגירה
כ-30%
צמיחה בכמות הלקוחות
*מספרים אלה משתנים מחברה לחברה בכל תחום ותלויים בסוג הפעילות המבוצעת ובמשך זמן הביצוע

לקוחות

פרפקט ליין
זמן אמת
profimex
טבת
sherizly
solgar
לוגו ניצת הדובדבן
לוגו מימון ישיר
לוגו ענבי טלי
לוגו פנינסולה פיננסים
Ristretto logo
AVIS logo
לוגו אלבר
ykm logo
ITL logo
לוגו אור שי
Oasis logo
Directline logo
לוגו ביתן ספרק
לוגו פנחס היישריק בע
dermalogica logo
Valish logo
לוגו טופ טכנולוגיות
MITRANI logo
לוגו מרכנתיל
Volta logo
naotech logo
לוגו סלקום
לוגו ספורטן
לוגו ורטהיימר
לוגו פאנדנגו
Partner logo
לוגו קורקט
לוגו הספקה לתעשייה
לוגו רשות הטבע והגנים
לוגו אינטלקט
TOGO logo
לוגו אריאל ועדיאל
לוגו חוליות
לוגו המכללה האקדמית לישראל ברמת-גן
טבת
קורן
שיש דן
Company Express
markel
Top שלטים
מטבחי רגבה
Hi Cut

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן